جلسه ملاقات مردمی در دفتر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان

در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در اسفند ماه سال جاری با جمعی از شهروندان و مراجعه کنندگان دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در راستاي منشور حقوق شهروندی و تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به مردم و تداوم اين امر با هدف رسيدگي مؤثر مسئولين به مسائل و مشكلات مردم، در محل دفتر مدير كل راه و شهرسازي واقع در سعیدیه بالا جلسه ملاقات حضوري مدير كل و مديران اين اداره كل راس ساعت 3 بعداز ظهر تشكيل  جمعی از مردم شريف استان طي سه ساعت به طرح مشكلات و موضوعات در حوزه های مسکن ، شهرسازی و املاک و حقوقی پرداختند.
مدیر کل راه و شهرسازی همدان پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهي از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشكلات و اجابت درخواست هاي ارباب رجوع در چارچوب قوانين و مقررات صادر نمودند.

ملاقات مردمی مدیر کل و مدیریت های مختلف پس از جمع آوری درخواست ها ، شکایات و پیشنهادات با موضوع های مختلف از سوی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دسته بندی و هر هفته دوشنبه ها در محل دفتر مدیر کل راه و شهرسازی تشکیل میشود.
مهندس فرزانه بیان داشت: شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‎سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم مي باشد، اقدام نمایند.